MusicList

Agost 12, 2006 at 3:13 pm (inventaris) (, )

bufff… interminable…! a l’espera de comprar-me un iPOD he d’anar passant a MP3 els CDs i els cassets…Sí! encara en tinc de cassets, un muntarró!!!

M’AGRADA TOT DE:

  • Bruce Springsteen, the boss, està clar, no?
  • Carlos Núñez, el meu Bruce particular i accessible
  • Pancho Álvarez, de CN’s banda, toca el bouzuki i molts més instruments
  • Els Ocumé, els dos CDs que tenen
  • David Broza, tots, en els tres idiomes
  • Cesaria Evora, no la conec prou, però m’agrada
  • Pedro Guerra, la major part dels albums
  • Manolo Garcia, Arena en los bolsillos, genial
  • Las Hijas del Sol, tots
  • Presuntos Implicados, el Gente
  • Diana Krall
  • Loqua Kanza
  • Manu Dibango
  • Marlango, només conec el primer, i m’agrada
  • Bebe, que en tregui un altre…
  • Sergio Makaroff, és total…

BSOs:

  • Amelie
  • Los chicos del coro
  • Circ du Soleil: Alegria, Dralion
  • Northern Exposure (I i II)
  • The Schindler’s List
  • Lluvia en los zapatps
  • Hable con ella

algunes de…

  • versions dels d’OT… ho sento…
  • Goran Bregovic
  • Sade
  • Enya, no massa, que cansa
  • Lorena McKennit, 3/4 del mateix…
  • Rosana
  • Rosario
  • Kiko Veneno
  • Amancio Prada, A dama e o cabaleiro
  • Sabina
  • Luis Eduardo Aute
  • Luz Casal
  • Mecano

hi ha molta més música que m’agrada… un altre dia repassaré en els cassets, què trobo que encara valgui la pena. Ah, i amb calma, també, miraré d’anar posant enllaços a webs de foros, o de webs oficials dels artistes, pq no hagueu de fer la cerca a sant google… jeje

ps: Ja m’he comprat l’iPOD! (de fet, me l’ha portat el meu cunyat des del Japó, un nanoiPOD de 4G!!! Ole ole!)
Actu 22/08/06, 31/8/06

Anuncis

Deixa un comentari

