homes i neteja… una relació difícil?

Setembre 19, 2006 at 9:50 am (General)

La meva parella, un membre del gènere masculí, encara no s’ha adonat que a mi, personalment, com a moltes dones d’avui en dia, em “posa” que netegi la casa…! i em treu la líbido, però molt, trobar-me la cuina amb mosques i el lavabo… ejem, “ni te cuén”… Res a veure amb la imatge, anticuada, de l’home “cavernícola” guarro, demanegat i al qui la seva doneta “li” ha de fer tot. Paritat en les responsabilitats i les feines de la casa, ja!! I el més gros és que vaig veure en un reportatge de ciència del 33 que això té a veure amb una reacció instintiva d’algunes “femelles” de pensar que un “mascle” que sigui curós en la neteja, serà també atent i cuidadós amb la seva parella i la seva prole…!!! jajaja Però a mi em passa, en sèrio, que a banda que es pot viure amb un cert desordre i falta d’higiene, …massa em … destrempa!!!

Us passa a algú, femelles com jo…?

3 comentaris

  1. Charleeze said,

    :-DDDDD

    Nena, que bo! M’he tronxat amb l’article, jeje. I t’entenc, t’entenc, tot i que jo no tinc aquest problema, perquè el meu xicot és mooooooolt net. D’això… quasi més que jo. ;-P

    Però jo viure entre el desordre i la brutícia, no podria, segur que em destremparia també.

  2. llunaimarionesipluja said,

    jeje.
    me n’alegro que se m’entengui!

    no és que sigui una brutícia exagerada, ja saps, però hi ha dies que estàs més sensible, o que no tens tanta “tolerància”… Aix… la convivència…!!!

  3. bitxo said,

    Per a mi no hi ha cosa més sensual al món que veure un home planxar… Em posa a cent! :)

Deixa un comentari

