El que jo vulgui!

gener 21, 2007 at 10:56 pm (General)


Que què penso fer ara que tindré més temps lliure, i poques obligacions? (almenys fins a finals de mes, espero!) Doncs sonarà tot el topicazo que es vulgui, pero m’agradaria LLEGIR MÉS (blogs i llibres), escriure més (als meus blogs i en les meves llibretes diverses), veure més CINE (m’encantaria veure tantes pelis com dies de l’espectador pugui aprofitar al llarg de la setamana!), tornar a BALLAR, tornar a DIBUIXAR/PINTAR… Ah, i aprendre portuguès! Jeje
2 comentaris

  1. Charleeze said,

    Hehe, no està malament, com a objectius. ;-)

  2. llunaimarionesipluja said,

    oi? ;)

Deixa un comentari

