Bi-trasllat

Desembre 3, 2007 at 4:42 pm (General)

Ep! em trasllado aquí, a WordPress, i “matxambro” els meus dos blogs, Inventariant, que estava a blocat… (no em fa massa gràcia però és que estic cansada del mal funcionament del sistema català… és una llàstima…) i el de blogger: Cabòries i elucubracions.

El motiu és que me n’he adonat que a Inventariant també hi estava posant reflexions, a banda dels inventaris, de manera que ja no té més sentit mantenir la divisió, i com que WordPress té prestacions que milloren tant blogger com blocat, doncs aquí estic. :-) 

Ja he fet la migració de tots els posts amb comentaris i tot de Cabòries, i he començat  a fer el trasllat (haurà de ser artesanalment, mecachis…) del contingut d’Inventariant

El que em sap greu és perdre el widget de Flikr de les meves fotos que es reprodueixen aleatòriament a la capçalera del blog a blogger; a veure si aconsegueixo posar-ho també a WordPress…

espero escriure més i millor amb aquesta nova eina :-) 

fins ara!

2 comentaris

  1. mutsuda said,

    Hola!!! Benvinguda a wordpress!! Ets la primera persona que conec a part de jo mateix que fa servir wordpress i la veritat es que esta molt bé, sobretot el tema de les estadistiques que et fa sobre la quantitat de visites, els clicks que fa la gent… Ara et posare link desdel meu blog! Per cert escric desde l’ipod jejeje!!!

  2. inventariant said,

    genial!
    Jo encara he de fer la migració dels posts de blogger i dels de blocat, o sigui que trigaré un dies a tenir-lo en ple rendiment :-) però ja tinc ganes de fer-lo servir amb normalitat

    inventariant :-)

Deixa un comentari

