Camuflatge

Agost 16, 2008 at 4:23 pm (anecdotes)

…camuflada entre els turistes (pell clara, cabell ros i ulls blaus ajuden) passejo la meva ciutat, la meva calurosa ciutat, que aquests dies està més fresqueta. Circulo, passejo, miro, remiro, llegeixo asseguda al terra de la fnac, m’acabo comprant el llibre. Serà un més de la sèrie de llibres que m’agrada llegir alhora (ara estic amb 4: Gediman, Bono, la revista Esquire, Bucay… i algun més que ara no recordo). Tampoc he pogut resistir la temptació de comprar-me un mini portàtil assus per un terç del preu de l’smart phone que anava a veure… per mi el teclat és el que compta…! A veure què tal, espero que no s’escalfi tant com deia el paio del fòrum de la web de la mateixa fnac. Visca l’escriptura portàtil! (amb perdó de les moleskines, que tenen molt d’encant, però per segons què prefereixo les tecles. QWERTY power! ;-)

Bones vacances als que les estigueu disfrutant*!

* sempre em costa emprar el verb “fruir”…, no té la mateixa sonoritat del barbarisme “disfrutar”

Anuncis

Deixa un comentari

