M’agrada

Octubre 14, 2009 at 8:42 pm (inventaris) (, )

(escrit originalment el 14/08/2006) Actualitzat el 14/10/2009 i el 23/2/20014

M’agrada…

  • l’olor a terra mullada…
  • que em rasquin, sobretot a l’esquena…
  • llegir, tot el que em passi per davant dels ulls…
  • els nens…
  • les escales…
  • dibuixar al grafit, al pastel, al carbó… (aquí una mostra)
  • anar amb moto per la ciutat…
  • les esteles dels avions al cel…

  • les coses d’Ikea. M’agrada passejar-hi, i comprar-m’hi mobles, bols, capses, coixins… i muntar-ho després a casa seguint les instruccions…
  • fer muntatges de fotos…
  • les vies de tren…
  • dormir i dormir i dormir…
  • quan el mar i el cel s’ajunten…
  • anar als concerts del Carlos Núñez & banda
  • la dansa… ballar i veure ballar
  • mirar les escultures de la meva ciutat
  • fer ceràmica, torn
  • Les sèries de televisió, començant per la meva mítica Doctor en Alaska (Northern Exposure)
  • les fotografies retocades del Chema Madoz, m’encanten…
  • la Mafalda
  • Els reportatges del Canal 33, com els Horitzons, Km33
  • La pintura dels germans Santilari, i l’hiperrealisme en general
  • La poesia de Mario Benedetti
  • Els quadres de Vermeer
  • si he de plorar, que sigui als autobusos o al metro
  • i m’encanta m’encanta… i no sé perquè, quan posen banderetes als autobusos :-)

  • els sorollets de l’E.T. (faré un post amb un inventari de les frases mítiques d’E.T.)
  • els sorollets del Wall-e
  • l’olor de les castanyes fetes a les brases

i moltes coses més… ja aniré augmentant la llista :-)

actualitzat: 16, 22 i 31 d’agost de 2006, i el 14/10/2009

—-

23/2/2014

Y esta es otra lista de cosas que me gustan, hecha vete tu a saber cuándo, y que quedó medio oculta entre mis papeles, que estoy tirando, vaciando, podando… para quedarme con menos, para cargar menos. Quizá porque era más personal, pero aquí va. Total, este blog es mío y solamente lo leo yo…

  • besar entre la frente y la nariz a Berta
  • el chocolate
  • los libros
  • los bolsos y las bolsas
  • los niños
  • las fotografías
  • Dr. en Alaska
  • los masajes
  • las carícias
  • hedon, en general
  • los escarabajos negros y relucientes
  • el olor de madera
  • el olor a tierra húmeda
  • la lluvia
  • una tostada de bimbo durita, con una gruesa capa de Nutella encima
  • el olor del pegamento Pritt
  • los estuches raros
  • el olor de un fósforo recién apagado
  • Benedetti
  • Vermeer
  • el olor del limpiador de cristales Ajax
  • l’olor del meu antic parvulari, Arimon
2 comentaris

  1. inventariant said,

    Jacme (http://basar.bloc.cat/)
    el 17 de Agost del 2006 a les 20:33

    bufa! quina llista!!! (i qui no la té tant llarga?)
    :DD

    si pases pel bloc trobaràs una resposta…

  2. inventariant said,

    Maripili diu,

    el 24 de Agost del 2006 a les 14:29

    Ei, gran descobriment, el d’aquest fotògraf. Acabo de visitar la seva pàgina web i té fotos senzillament genials, espectaculars, increïblement creatives. Que bo, que bo, que bo! :-)

Deixa un comentari

