Feliç Sant Jordi 2011! Inventari de llibres

Abril 23, 2011 at 12:16 pm (inventaris) ()

Avui, especial dia de Sant Jordi: foto de la senyera al baló d’enguany,  inventari de llibres que tinc a la tauleta de nit o pul·lulant per la casa per a ser llegits o rellegits:

amb més temps intentaré fer una mini-ressenya de cada un, i comentar el tema dels “libros viajeros” del bookcrossing que han posat a l’office de l’ajuntament, que també donarà per un post. Tot i que hi ha alguns llibres que parlen per si sols, oi? ;-)

   “Al llivre de sadt jodi”
 “Maternidades”, exposició de fotos de Bru Rovira
  “L’acolliment de la Maria”
  “Parada obligatòria” de Joan Barril
  “La escafandra y la mariposa” de Jean Dominique Bauby,relectura motivada pel fet de veure la peli recentment
  “1Q84” de Haruki Murakami
    “Momo” de relectura sempre, pendent fer un post amb les cites que més m’agraden






Anuncis

4 comentaris

  1. Zed Isdead said,

    Jo m’estic llegint Momo, que em van regalar no fa gaire.
    Així que no em destapis el final, eh? ;-)

  2. Zed Isdead said,

    Ah, i tens raó amb lo de les cites… n’hi ha que desarmen al més escèptic! Jo també en vaig subratllant algunes. A veure si coincidiran…

  3. inventariant said,

    me n’alegro q t’estigui agradant. Quan pugui faig el post pendent
    :)

  4. Zed Isdead said,

    No el facis encara, please. Espera a que acabi i ho comentem, ok?

Deixa un comentari

