Resum 2011 – una selecció

gener 19, 2012 at 8:55 pm (inventaris)

Hola, hola,

vaig postejar el text automàtic que et “regala” wordpress on fan un resum del teu any com a blogger amb ells (2011 in review) perquè feien el que a mi m’agrada fer, inventaris, i a sobre maco, amb coloraines, i de forma automàtica… així que vaig pensar, perfecte, un bon resum de l’any.

Però trobo que la imatge del flash que han muntat és més aviat lletgeta, i que fa mandra clicar-hi… així que he capturat el que m’ha agradat més de l’informe anual que m’han fet, i faig un mini de resum del blog al 2011 en quatre imatges i 4 reflexions.

  • Resum general: 25 posts, 60 imatges, equivalent a una per setmana (no està malament… ;)

  • Com arriben preferentment els lector al blog, m’encanta aquest apartat: la crida del text “Ensayo sobre la ceguera”, Mafalda i Miquel Martí i Pol m’encanta, i em sembla curiós i graciós que hi arribi gent per “Guille”, “Mafalda” i per les lletres del grup Manel. Per cert, un dia us he de parlar de la meva relació amb Mafalda…
  • I atenció: homenatge a en Jaume que manté el gran i cada cop més gran blackblocs.blogspot.com, i les altres entrades són les clàssiques, 3 xarxes socials i una gran web sobre temes de creativitat: micelulacreativa.com

  • Re-homenatge al Jaume i els seus 15 comentaris, seguit de la meva mare ;-)

  • I finalment el top five: literatura, música, autoajuda per a gossos, dansa i declaracions d’amor platònic :-)

Voilà!

Si voleu veure l’informe sencer piqueu la imatge de l’anterior post, 2011 in review.

 

Anuncis

1 comentari

  1. jaume said,

    Hahaha… the most active commenter is…
    Té… et regalo el número 16.
    ; )

    Un petó.

    PD. Per cert, Zed Isdead is dead baby… Zed Isdead is dead. Avisa’ls!

Deixa un comentari

