No només pelo patates

Mai 8, 2012 at 8:34 pm (inventaris)

I aquí, a mode de recordatori, de “mea culpa”, o de “propósito de enmienda”… alguna de les coses que faig alhora enlloc de centrar-me en una sola de les activitats, just al contrari del que deia en el post “patates”, que és el meu propòsit des de fa anys, i estic en procés d’aprenentatge (la recordo i m’agrada com sona en castellà): “cuando comas come, cuando peles petatas, pela patatas”

Començo per un clàssic i després la llista es va sofisticant:

  • Mirar la televisió mentre esmorzen, dinem o sopem
  • Escoltar música mentre cuino
  • Llegir el diari mentre dino o esmorzo a la feina
  • “Fullejar” al Flipboard les novetats de les meves xarxes socials mentre dino, o mentre camino pel carrer, o mentre…
  • Escoltar el programa de ràdio “La competència” mentre dino a l’office de la feina
  • Respondre whatsapps, missatges, mails, mencions, tuits, mentre camino, o mentre estic a la feina, o fins i tot… xxxxt… no ho digueu a ningú, mentre espero amb la moto en un semàfor!! (ja vaig tenir un avís d’un urbano un dia, ja procuro no fer-ho, agent, li prometo)
  • Mirar un mapa (google maps) mentre condueixo cap a un lloc desconegut
  • Cosir mentre miro la televisió
  • Mirar la televisió mentre planxo
  • Fer fotos mentre gaudeixo d’un passeig, de la meva gosseta, de la meva filla..
  • Fullejar alhora un diari i mirar en les xarxes socials notícies, actualitzacions d’estat, i novetats dels meus contactes, subscrits…
  • Parlar amb algú i alhora anar responent whatsapps amb el mòbil en silenci per no molestar…
  • Mantenir més d’una conversa alhora pel mòbil
  • Treballar en algun tema a l’ordinador (a casa) i alhora mirar algun capítol d’una sèrie
  • Escriure tuits pre i post funció en una obra de teatre, un concert…
  • Tuitejar mentre miro un programa de televisió (sobre @operaentexans, per exemple, o sobre programes que em generen el hashtag “el33escultura”, “cinema” o “recomano”.)
  • Escriure aquest post mentre tinc un ull en el que tinc al foc pel sopar, jeje..
Tu també ets el rei o la reina del “multitasking”?

T’animes a explicar-me les teves superposicions? ;)

Anuncis

1 comentari

  1. Consciència de felicitat « Inventariant said,

    […] Avui com feia temps que no ho sentia he tingut un ATAC SOBTAT DE CONSCIÈNCIA DE FELICITAT. He estat conscient, de cop, que SOC FELIÇ. I el més curiós de tot ha estat el moment i el “motiu” d’aquest “adonar-se”, d’aquesta presa de consciència… no ha estat en cap moment especial, en cap situació especialment alegre, ni especialment emocionant… ni especialment res… tot al contrari, m’ha vingut en el típic moment de tornar a casa després de la feina, en què poses el pilot automàtic de les coses pendents que et queden aquell dia. Quan agafo la moto per tornar de la feina cap a casa m’acostuma a passar que la ment desplaça voluntàriament (per necessitat) tots els problemes, temes pendents, i possibles solucions laborals per centrar-se en els problemes, temes pendents i possibles solucions de la quotidianitat. Un dels meus mals vicis, perquè encara no he aconseguit que en aquests moments de transició no activar aquesta mena de “pilot automàtic” i fer anar el cap a mil quan el que hauria d’estar fent és centrar-me en la conducció i prou. Estic en procés d’interiorització d’aquella dita zen del “cuando comas, come, cuando peles patatas, pela patatas”, tot i que encara tot sovint no només pelo patates… […]

Deixa un comentari

