La meva llista, per fi

gener 10, 2013 at 6:30 pm (inventaris)

Vist l’èxit aclaparador que ha suposat per a un molt bon amic, em decideixo, per fi, a llençar la meva petició a l’univers de com m’agradaria que fos el meu proper company de vida. Com que explica molt bé de què va aquest joc el propi Jaume en la seva entrada de l’estiu passat, aquí us deixo la seva versió de la idea, per si no s’entengués :)

A mi ne n’han sortit 110, de característiques. Sent que avui és 10-1 quedaria molt millor 101, ho sé, però no m’he atrevit a coartar la meva pròpia petició, i com diu el Jaume, “posats a demanar, fem-ho a l’engròs”!!! Aquí va l’inventari:

Accessible, actiu, adaptable, adult, agraït, alliberat, amable, amic, apassionat, atractiu , atrevit, barbut, bo, bromista, capaç, carinyós, ciclista, clar, coherent, compromès, comunicatiu, conscienciat, creatiu, crèdul, cuidador, curiós, curós, decidit, despert, destre, detallista, disponible, divertit, dolç, ecologista, emocional, enamorat, endreçat, energètic, enèrgic, energitzant, enginyós, engrescador, entusiasta, eròtic, escoltador, espiritual, espontani, excursionista, expressiu, fàcil, facilitador, feliç, fidel, flexible, fort, galant, generós, guapo, home, honest, humil, independent, intel·ligent, intrèpid, intuïtiu, juganer, lector, lleuger, lluitador, madur, màgic, masculí, meticulós, “motero” (no és imprescindible ;), musical, natural, “ninyero”, obert, optimista, organitzat, pallasso, parlador, participatiu, perseverant, petoner, planer, positiu, predisposat, realista, reflexiu, resolutiu, rialler, romàntic, sa, seductor, segur (d’ell mateix), sensible, sensual, senzill, sincer, solidari, somiador (una miconeta), sorprenent, tendre, tranquil, transparent, valent, viril, vital.

Que així sigui… o alguna cosa millor!

#Ynohasefaltadesirnadamás

@marionaxs

110

Anuncis

4 comentaris

  1. Jaume said,

    Hahaha… copiona!
    Jo en compleixo una segur. Segons les últimes dades que tinc, sóc home. Si t’interessa deixa’m el teu cv. ;P
    Ara, ves-te preparant, a tu no et farà falta esperar 110 dies… i com les compleixi totes serà un tros d’home, sense dubte. És clar que per estar a la teva alçada ho haurà de ser! (…i que no m’enteri jo que no!)
    Molta sort princesa! ;P

    • inventariant said,

      Juaaaaajuaaaaa, volia dir “home-home” o sigui allò platònic de “la reduplicació de la idea” en el sentit d’un autèntic home ;-)
      Jo t’envio el meu CV però em sembla que ja el tens ;-)

      Copiona una mica, però també és un homenatge!
      m;-)

      • inventariant said,

        Per cert, ara pensava que caldria fer el post de què (crec) que ofereixo jo, per si algú altre ha fet la petició inversa i l’univers ho té més fàcil per “casar” les peticions ;-)

      • Jaume said,

        Vale, vale, tranquiii… Doncs si era tan “home-home amb sentit de reduplicació de la idea i d’autèntic home” potser ja ni aquesta… ok! (pillá la indirecta!)

Deixa un comentari

