Amor de tres densitats

febrer 14, 2013 at 9:21 pm (cabories) ()

Tot i que soc més de #joSantJordi, avui caic en la temptació de jugar amb el famós símbol de l’amor, el cor. Aquest que m’ha caigut a les mans avui pot representar el meu amor de tres densitats: amor a mi mateixa, amor pels animalons que estimo, i amor per les persones que estimo i les que estimaré. Tres densitats, o tres graus, o tres destinataris del mateix amor, i igual que els líquids de diferent densitat que d’entrada són impermeables l’un a l’altre, quan els sacseges es barregen i confonen l’un en l’altre, i l’altre en l’un, tot i que cada element conserva la seva entitat, i a la seva química. M’allargaria dient allò que és imprescindible que ens estimem bé a nosaltres mateixos per estimar els altres…, que l’amor a la Canica m’ha ensenyat moltes coses sobre fidelitat, constància i incondicionalitat, i que cada dia aprenc a estimar millor a la personeta que he deixat que se m’incorporés al viatge a mig camí, i que espero estar ben atenta per reconèixer el proper destinatari del meu amor en un futur-present proper. Però crec que no caldrà. Bona nit de xiu-xiuejos i carícies compartides per a tots aquells que la tingueu, sigui avui, sigui per Sant Jordi, el nostre dia dels enamorats, o pels afortunats per a qui ho és cada dia de l’any.

amor3densitats

Anuncis

4 comentaris

  1. jaume said,

    Donava voltes a quin comentari podria deixar-te que afegís alguna cosa bonica al teu text. Però avui no dec estar inspirat i no m’en surto, així que ho deixaré amb un simple: preciós!
    Suposo que jo hi afegiria una quarta densitat, que en el meu cas passaria a ser la primera, però no em facis cas, últimament començo a patir una saturació de sentiments que més em valdria asseure’m un dia a ordenar-los amb calma (i potser a llençar-ne més d’un, també).

    Ah, jo també sóc més de Sant Jordi. De fet, el que no sóc és del 14 de febrer, tot i que reconec que qualsevol excusa és bona pels que tenen la sort de gaudir dels “xiuxiuejos i carícies compartides”. En canvi, el 15 de febrer és una data que la trobo preciosa (diga’m rarito).

    • inventariant said,

      Ara vull saber quina és la quarta densitat! Explica, explica! :-)

      • jaume said,

        Va… vols que t’ho expliqui però ho saps perfectament! ;P
        La quarta densitat (per a mi la primera) és simplement la que fa que cada dia sigui Sant Jordi. Entenc que tu l’inclous dins l’amor que sents per les persones que t’envolten (i que se’l mereixen, és clar), i en el meu cas sempre va per lliure, en una categoria pròpia i sempre a dalt de tot. Sóc molt així, jo (i així em va, també t’ho he de dir)…

      • inventariant said,

        Aquesta quarta que tu dius per a mi efectivament és la tercera, on hi va l’amor per a les persones que estimo i que estimaré! Perquè com que (intento ser) molt conscient que només existeix el present, o l’instant, en que anem creant el futur que volem, aquest futur-present proper que dic és on estimaré, i serà el mateix amor que professo a les persones que estimo ara; bé, el mateix-mateix no ben bé, amb altres components que no cal entrar a detallar, jejeje… Aquells components que tu dius que fan “que cada dia sigui Sant Jordi”. El fem un hashtag? què tal… #sempreSantJordi. T’agrada? m:-)

Deixa un comentari

