Trobo una feina molt ben remunerada

Juliol 31, 2015 at 8:50 pm (inventaris)

Trobo

Trobo una feina interessant i molt ben remunerada, gràcies a tu…:
…perquè sé que si em llegeixes i te n’assabentes d’alguna feina que podria encaixar amb el meu perfil hi pensaràs, m’avisaràs o em passaràs el contacte.

Sí. Busco feina/feines/feinejar… En tinc però vull estar més ben remunerada, de manera que seguint aquella tradició espiritual de demanar a l’Univers el que vols, i manifestar el que vols que succeeixi, en positiu, com si ja estés passant, enlloc de dir-vos #buscofeina us dic que #trobofeina gràcies a proclamar-ho als quatre vents, per terra, mar i twitter.

En la meva bio d’instagram hi ha una adreça on resumeixo el meu itinerari professional https://about.me/marionas/ i dins del meu blog el CV està complet i actualitzat: https://inventariant.wordpress.com/curriculum-vitae/

Què sé fer? Doncs com a llicenciada en filosofia crec que he desenvolupat una bona capacitat d’abstracció, de síntesi i claredat expositiva en la redacció, i com a documentalista tinc experiència en la cerca, gestió i maneig de la informació en diferents fonts, suports i formats, en gestió de projectes i interlocució amb clients, així com en formació especialment en recursos d’internet i web social, de la que en soc una usuaria força activa.

Resumint? Escriure, redactar, resumir, organitzar, endreçar, catalogar, revisió i correcció de textos, webs, catàlegs… Puc ser el teu escrivent 2.0 o escrivent del segle XXI. Puc millorar la teva web, escriure el teu curriculum, traduir-lo; puc escriure un text bonic per a una celebració familiar, corregir un text que ja tens escrit. Escric per tu, escric per a tu. ​També ​​m’ofereixo com a facilitadora​ en temes dinformàtica i Internet. M’adapto a les necessitats.
Algú dirà que no és ni un dia ni un mitjà típic per a #trobarfeina, oi? 31 de juliol passades les vuit del vespre, a Instagram… No passa res. El món és dels valents. I a mi m’agraden els reptes!

Queda dit: trobo una feina interessant i molt ben remunerada gràcies a tu. Amb la teva ajuda.

S’agraeix difusió amb Rt i Reposts! (Lletres fetes amb #Notegraphy)

Anuncis

Deixa un comentari

