La meva setmana vegana #01

Hola! No sé si això ho llegirà algú o simplement serà un altre escrit estil “diari personal” que em servirà a mi com a recordatori i record…

El cas és que feia temps que em feien enveja els repassos que feien de la seva “setmana vegana” els companys activistes Maria i Sergio al seu podcast Infovegana, i anteriorment també feien en alguns episodis els pioners en temes de podcasts vegans el Joseph de la Paz, de Vitamina Vegana, i Joan Boluda, en el seu podcast conjunt (i enyorat) Veganismo, el podcast.

Sovint pensava que jo no tindria gaire a dir la majoria de les setmanes i en canvi recentment he pensant que estava equivocada. Que segur que en totes i cada una de les setmanes que porto sent vegana aquests darrers 8 anys podria haver escrit una ressenya, un resum, un recopilatori de fets, accions o anècdotes relacionades amb el veganisme, això és, amb la lluita pel reconeixements dels drets dels altres animals, no drets de benestar animal, no, el SEU dret a disposar i gaudir de la seva pròpia VIDA, principalment, i per tant, a no ser USATS i EXPLOTATS per al seu ús per part d’altres animals com són els animals humans.

Aquesta setmana:

He començat a col·laborar en un nou projecte: la web de Filosofia Vegana en català, traducció del mateix web original en castellà, Filosofia Vegana, de Luís Tovar. La idea és ajudar en la traducció dels articles. I pel camí, aprendré un munt, segur!

Comentàvem amb la persona que ho porta que es diu Xavier, que no sabem fins a quin punt és un “producte” d’autoconsum entre vegans, però com que mai se sap on pot arribar la informació, ajudar a difondre el veganisme en la nostra llengua em fa especial il·lusió.

Vaig assitir a un webinar de la conegudíssima Melanie Joy, titulat “How Vegans Can Improve Relationships and Communication During the Holidays“, del que em va parlar un company activista, l’Albert, amb qui vaig coincidir en el sopar solidari al Restaurant Alive en favor de la Fundació El Hogar.

Molt interessant el que vaig poder escoltar, amb ganes de rebre el link de la gravació i repassar conceptes!

Per cert, al sopar solidari vaig coincidir amb l’Edu, l’Albert, la Maria i el Sergio, que tenen junts un podcast que m’agrada moltíssim i recomano molt: Infovegana, podcast de veganismo y sostenibilidad., tots ells companys activistes del de la Plataforma Antiespecista de Barcelona amb qui vaig coincidir una època que vaig estar fent activisme de carrer amb ells: el Cubo por los animales (prèviament havíem estat dins de l’organització AV que feia un tipus d’activisme similar). El web i perfils a xarxes socials que tenen són molt interessants també i tenen molta informació! Segui-los i escolteu-los, valen molt la pena!

I per acabar la setmana vegana estupendíssima, vam visitar per primer cop un santuari, el Santuari Món La Bassa Hogar Animal, que ens va encantar, tant al petit que per primer cop a la seva vida va veure i tocar animals de prop! (i confesso que jo també en alguns casos, perquè mai havia vist de prop a alguns!). Vam veure un conill, dos porcs senglars, un es deia Kiwi i tenia les potes del darrere paralitzades, gallines, paóns, porcs i porcs híbrids de porc vietnamita i porc senglar, ases, cavalls i dues vaques, la Macarena i la Mari Carmen!

Ja m’he fet teamer i tornarem, de ben segur!

Una resposta a “La meva setmana vegana #01

Deixa un comentari